Auto-Moto

Barum Czech Rally Zlín 2024: Vede Stříteský, Kopecký po defektu neobhájí

Auto.cz | 17. 8. 2024, 22:05 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Vedoucí jezdec českého šampionátu Dominik Stříteský (Škoda Fabia RS Rally2) vede v 53. ročníku Barum Czech Rally Zlín. Jedenáctinásobný vítěz této soutěže Jan Kopecký (Škoda Fabia RS Rally2) měl v sobotu defekt na zkoušce a výměna kola ho odsunula na konec první desítky.

Chcete auto nadosmrti? Kupte si toyotu

Auto.cz | 17. 8. 2024, 15:55 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Analýza více než 400 milionů aut odhalila, že pokud toužíte po autě, které s vámi bude co nejdéle, měli byste si pořídit toyotu.

Nejluxusnější Audi s opravdu silným a úsporným dieselem V8 jde koupit nejeté za cenu Škody Superb 2,0 TDI

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 15:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Chcete-li jeden jediný vůz, ve kterém se spojí všechny myslitelné přednosti automobilu ve svých extrémních podobách, a přesto za něj nedat majlant a nežít v obavách z jeho dalšího fungování, nejde dnes zajít o moc dál než sem. (Petr Miler)

Česko má nový největší ultrarychlý dobíjecí hub. Stojí u Humpolce

Auto.cz | 17. 8. 2024, 13:43 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Šest 320kW a osm dalších ultrarychlých nabíjecích stojanů nově nabízí ČEZ na odpočívce Mikulášov ve směru do Prahy. Do konce roku má přibýt další dvacítka podobných stojanů různě po ČR.

Kdo kupuje elektrické BMW i4? Na 68 letos prodaných vozů je v inzerci 40 zánovních aut, to je brutální nepoměr

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 13:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dokážete si představit, že by na 12 818 letos prodaných Škod Octavia bylo u dealerů a v bazarech 7 500 zánovních aut stejného typu? Pokud ano, řekneme vám, že reálně je jich okolo 500. U BMW i4 ekvivalentní poměr platí, tady něco nevoní. (Petr Miler)

Zkušený mechanik ukázal, jak to vypadá uvnitř moderního automatu. Není divu, že se některé tak porouchávají

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 12:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Převodovky si snad každý spojí se soustavou ozubených kol, ale viděl jste zevnitř automat? Jeho součástí je i pozoruhodný labyrint chodbiček, jímž protéká hydraulická kapalina. A čím složitější je, tím snadněji se může ucpat. (Petr Prokopec)

Studebaker President (1955–1958): Blížil se neodvratný konec značky

Auto.cz | 17. 8. 2024, 11:49 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Po válce se Studebaker vrátil ke čtvrté generaci řady President. Všechny modely President měly rozvor náprav 3061 mm. President Speedster z roku 1955 poháněl motor V8 s objemem 4,2 litru. Sedany a hardtopy 1956 poháněl motor V8 4,7 litru. Ročník 1957 měl novou přední masku a ročník 1958 dvojité světlomety a velké zadní ploutve.

Levný čínský soupeř Škody Octavia prodávaný i „na západě”, se ukázal v novém. Za 395 tisíc Kč nabídne ještě víc

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 10:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Tohle auto nikdy nevypadalo špatně a nenabízelo málo, za své ceny rozhodně ne. Ale Číňané mají ve zvyku své nabídky šperkovat, a tak model MG5 učinili zajímavějším zvnějšku i zevnitř. Lákavé ceny se ovšem měnit nemají. (Petr Prokopec)

Nové Lamborghini Temerario oficiálně: Hybridní V8 točí 10 tisíc a má 920 koní

Auto.cz | 17. 8. 2024, 9:42 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Nové Lamborghini Temerario se oficiálně představuje. Novinka má plug-in hybridní osmiválec, ale není jen pouhou zmenšeninou dvanáctiválcového modelu Revuelto.

Cadillac říká, že zákazníci vrcholných spalovacích modelů „přijmou elektromobily” a „postaví se za ně”. A proč by měli?

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 9:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ideologie, slepá víra ani bezmyšlenkovité plnění z prstu vycucaných cílů ještě žádnou firmu neuživilo a některé to už teď pociťují na svých výsledcích. Ani to ale nevede k „nápravě věcí obchodních”, jak ukazují poslední vyjádření Cadillacu. (Petr Miler)

Vyzkoušeli jsme si nový Mercedes-Benz třídy G: Stále poctivé řemeslo. Ten elektrický vám nikdo nutit nemusí

Auto.cz | 17. 8. 2024, 8:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Mercedes-Benz třídy G oslavil 45 let, ale vlastně se za celou tu dobu příliš nezměnil. Nyní je tu facelift, v rámci kterého se ale představila i elektrická verze. Vyzkoušeli jsme, co se dalo.

Němci zjistili, že dieselové motory ve skutečnosti čistí vzduch ve městech. Revoluční objev může všechno změnit

AutoŽivě | 17. 8. 2024, 7:55 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Že to se škodlivostí moderních spalovacích motorů nebude tak „horké“, jak se nám snaží předestřít EU, tuší většina z nás. A nakonec to možná bude celé ještě úplně jinak.

O tom, jak jsem během dvou dnů zažil minulost, současnost i budoucnost Jaguaru a jak mi svezení s D-Type nakonec zachránily kalhoty šéfa JLR Classic

Autoweb | 17. 8. 2024, 7:48 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Během dvou dnů jsem toho stihnul na poměry mezinárodních prezentací fakt hodně. V Anglii jsem se mohl ještě jednou rozloučit s klasickým osmiválcovým F-Type, který už končí. Na okruhu v Goodwoodu jsme se také svezli s některými ikonickými jaguary v čele s D-Type, abychom si o něco později prohlédli elektrickou formuli I-Type 6, pokecali se šéfem Jaguaru o budoucnosti a na Festivalu rychlosti prozkoumali úchvatné speciály z Le Mans v podobě XJR-12. Ano, na některé novinářské akce se bude vzpomínat poměrně dlouho a tohle byla jedna z nich.

Posloucháte v autě hlasitou hudbu? Řidiči to netuší, ale za „volume doprava“ při řízení dostanou vysokou pokutu

AutoŽivě | 17. 8. 2024, 7:44 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Vypadá to nevinně, ale opak je pravdou. Každý, kdo si dá rádio nahlas, riskuje vysokou pokutu a problémy s autonehodou.

Nové Lamborghini vypadá jako špatně faceliftovaný Huracán. Je to skoro o 300 kg těžší tlouštík se zbytečným hybridním pohonem

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 7:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Evoluční design se drží možná až příliš při zemi, ale budiž. Nový motor s 800 koňmi točící až 10 000 ot./min přišel o atmosférické plnění, ale budiž. Ovšem proč se musela přidat ještě elektrifikace, která vozu přidává stovky kilo? A dozajista zabíjí její vlastní výkonový přínos? (Petr Miler)

Neomezená rychlost je bezpečnější než limity. Češi už se zrušení rychlostních omezení nemohou dočkat

AutoŽivě | 17. 8. 2024, 7:22 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Většina zákonodárců, úředníků či policistů jsou zastánci nekonečného omezování rychlosti, zejména ve prospěch bezpečnosti. Jenže, jak se ukazuje, realita může být zcela jiná.

Zemřelo 5 automobilových legend: Držíme minutu ticha, obrovské tragédie pro motoristický svět

AutoŽivě | 17. 8. 2024, 7:05 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Motoristický svět pláče, opustilo ho hned několik významných osobností. V zasloužilém věku, ale i nečekaně, vlivem tragické události.

2017koňový elektromobil přišel o 10 % baterek pro úsporu 1,5 % hmotnosti, i tak stěží vyrovná spalovací vůz za desetinu ceny

Autoforum.cz | 17. 8. 2024, 6:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Tohle auto mělo posunout měřítka, ve výsledku ale jen podtrhuje marnost výchozí koncepce. Ta dokáže zajistit extrémní dynamiku v přímce, na 1914koňový supersport je ale na okruhu marná. Silnější a lehčí verze poměry dramaticky změnit nemůže, navíc za jakou cenu? (Petr Miler)

Slavný závod v ulicích města. Motorky zas burácely Hořicemi

Auto-iDNES.cz | 17. 8. 2024, 1:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Podkrkonošské Hořice jsou městem motorek. Kromě slavného závodu 300 zatáček Gustava Havla se v Hořicích jezdí i Česká Tourist Trophy. Hořice jsou jedním z posledních opravdu městských okruhů, proto se těší obrovské popularitě jak mezi závodníky, tak u diváků. Podívejte se na letošní ročník Tourist Trophy, která se jela o minulém víkendu.

Zachránil miliony životů. Bezpečnostní pás se ujal až na několikátý pokus

Auto-iDNES.cz | 17. 8. 2024, 1:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
S masivním rozvojem automobilismu ve druhé polovině dvacátého století začal tlak na bezpečnost a výrobci museli začít automobily vybavovat různými bezpečnostními prvky. Jedním z nejzásadnějších jsou bezpečnostní pásy.



Stránka:
0

Vrátit se nahoru