Auto-Moto

Volkswagen Polo 6N (1994-2001): Třetí generace se dočkala ostré verze GTI (2. díl)

Auto.cz | 2. 9. 2024, 18:54 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Třetí generace Pola neabsolvovala obvyklou modernizaci v polovině životního cyklu, nýbrž až po pěti letech. Nejdříve přišly na řadu drobnější modifikace. Pak se objevilo ostré GTI…

Martin Vaculík: S novým Kodiaqem škodováci prokázali ladičské mistrovství

Auto.cz | 2. 9. 2024, 17:54 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Letošní rok je na automobilové novinky opravdu bohatý. Jednou z těch pro český trh nejvýznamnější je nová generace Škody Kodiaq.

Podívejte se, jaký chaos umí udělat mamataxi v první den školy

Auto-iDNES.cz | 2. 9. 2024, 17:38 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Každý čtvrtý prvňák hodnotí svoji cestu do školy jako nebezpečnou a každý šestý jako nepříjemnou. Cestou do školy se 44 % dětí obává nepříjemných lidí, 34 % se bojí automobilového provozu a 40 % učitelů si myslí, že řidiči se před školou chovají nezodpovědně. Uvádí to hnutí Pěšky městem. Ranní šrumec v první den nového školního roku jsme natočili před jednou pražskou školou.

Ceník Lamborghini Temerario: Začíná od 8 milionů, příplatky stojí další miliony

Auto.cz | 2. 9. 2024, 16:59 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Na internetu se objevil oficiální americký ceník příplatků pro nové Lamborghini Temerario. Při nákupu se můžete pořádně rozšoupnout.

Zelený vodík má obrovský potenciál, ale nikdo jej nekupuje. Tady jsou důvody

Auto.cz | 2. 9. 2024, 15:53 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Z obchodního hlediska to se zeleným vodíkem není příliš jednoduché. Agentura Bloomberg odhaluje hlavní důvody, proč tomu tak je.

Dědic Chrysleru chce zachránit nejen tuto značku, ale i Dodge, Ram a Jeep. Touží je dostat ze spárů Stellantisu

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 15:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Pravnuk zakladatele slavné americké automobilky má pocit, že současné vedení koncernu Stellantis upřednostňuje ztrátovou evropskou část firmy na úkor té americké. A proto by se rád ujmul značek, které podle něj strádají. Je to nejspíš jedna velká utopie. (Petr Prokopec)

Volkswagen chce v autech umělou kůži z konopí. Nový materiál už sbírá pozitivní ohlasy

Auto.cz | 2. 9. 2024, 14:55 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Konopné čalounění je teprve ve fázi testování, už nyní však automobilka pracuje s vidinou použití v sériové výrobě.

Německý profesor po návštěvě Číny vysvětlil, proč tam elektromobily frčí i proč selhávají elektrické Mercedesy

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 14:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Uvážíme-li, že se země Evropské unie tváří jako svobodné a demokratické, zatímco Čína je prezentována jako totalitní zřízení, je pozoruhodné, že elektromobily jsou nařizovány právě v EU. Čína to nedělá, nemusí, místo biče tam funguje cukr, který ale bohatým nevoní. (Petr Prokopec)

TEST BMW i5 Touring eDrive40 – Skvělý společník na každý den

Auto.cz | 2. 9. 2024, 12:53 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Většinou nebývám fanouškem základních motorizací, i5 Touring je však coby 340k zadokolka označená eDrive40 tak příjemným povozem na každý den i na dlouhé trasy, že se mi z ní po týdnu vystupovalo jen velmi neochotně. Škoda jen nevalného dálničního dojezdu – aspoň se rychle nabíjí – a ergonomie interiéru.

Investor Tesly naříká, že jeho ojetá Tesla je neprodejná. Už i on poznává, jak moc velké cenové propadáky elektromobily jsou

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 12:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dává to za vinu Tesle a Muskovi, to se ale zapomněl rozhlédnout po trhu. Je to jedna z vrozených vlastností elektrických aut, která se současnými baterkami nemá žádné řešení, pokud z nějakého důvodu nejde o auto jisté historické signifikance. (Petr Miler)

Půjčovna aut zařadila do nabídky Bugatti Veyron, jeho provoz ji ale ruinuje tak, že ho po 4 měsících zas prodává

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 10:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Bugatti Veyron je extrémně specifické auto, a to i optikou nákladů na jeho provoz. Pokles hodnoty ho netrápí, to vůbec, na tom snadno i vyděláte. Ale nesmíte s ním jezdit, protože provozní náklady jsou tak vysoké, že je ani brutální sazby půjčovného nepokryjí. (Petr Miler)

Na střechu obchoďáku dorazil mercedes po vypaseném bankéři i japonští exoti

Auto-iDNES.cz | 2. 9. 2024, 10:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Classic Drive na střeše pražského obchodního centra Šestka se letos konal již po deváté. Na střešní parkoviště s výhledem na Ruzyni dorazily téměř čtyři stovky autoveteránů, z nichž každý byl něčím výjimečný. Podívejte se hned na několik unikátních kousků, které oslnily.

Nové Audi Q5 a SQ5 oficiálně: Pořád má spalováky, včetně šestiválce

Auto.cz | 2. 9. 2024, 9:50 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Nová třetí generace populárního Audi Q5 se oficiálně představuje. Stále má spalovací motory, které jsou zatím dostupné pouze s mild-hybridní technologií. Plug-in hybrid dorazí v budoucnu.

„Udržovací” modernizace Q5 je dražší variací na totéž. Je to i tak to nejlepší, čeho je dnes Audi schopno

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 9:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Němci vsadili na pro ně dnes sotva prodejnou elektromobilitu tak moc, že jim u mnohem žádanější spalovací techniky nezbývá nic než nabízet dál skoro to s novým kabátem a tučnější cenovkou. Přesto je to atraktivnější zboží než elektrické alternativy. (Petr Prokopec)

Česko v roce 2030 očekává jen 3000 aut na vodík. Původně chtělo až 40 tisíc

Auto.cz | 2. 9. 2024, 8:56 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Český stát původně očekával, že v roce 2030 u nás bude zaregistrováno až čtyřicet tisíc aut na vodík. Dnešní plán je však výrazně nižší.

Další automobilová firma končí s na odiv dávanou „politikou diverzity”, víc jí bere než dává. Přidá se i Škoda?

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 8:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ve složitějších časech není prostor pro drahá a prázdná gesta, která navíc nemalou část zákazníků dráždí sama o sobě. Ford tak následuje firmu John Deere s končí s umělým, na odiv dávaným zvýhodňováním menšin. Další firmy by se mohly přidat. (Petr Prokopec)

BYD Seal 06 GT je přímým konkurentem MG4 a Volkswagenu ID.3

Auto.cz | 2. 9. 2024, 8:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Číňané představili nový elektrický hatchback, který byl navržen, aby se líbil také v Evropě. Výkon by měl dosahovat více než 400 koní.

Autobus Škoda 706 RTO dusil za jízdy cestující výpary z motoru, který byl přímo v kabině. Dnes by tohle neprošlo

AutoŽivě | 2. 9. 2024, 7:55 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Dnes tento dopravní prostředek lidé milují, protože vypadá roztomile. Pamětníci si ale vzpomenou na to, jak se je snažil za jízdy zabít kouřem.

Řidič kamionu ukázal na dálnici tak extrémní chování, že mu na místě měli vzít papíry. Video je neobhajitelné, šlo o život

AutoŽivě | 2. 9. 2024, 7:44 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Jde o vteřiny, jde o život, a blokovat prostor je nejen hulvátské, ale značně nebezpečné. Pokuty by měly padat hned.

Největší dálniční zakázka v historii: Netradiční přístup, 118 miliard a nejdelší tunel

Autoweb | 2. 9. 2024, 7:36 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ministerstvo dopravy aktivně hledá dodavatele stavby posledních dvou úseků dálnice D35. Masivní stavba s hodnotou 118 miliard je netradiční, neboť nejde jen o tvorbu samotného úseku, ale také jeho údržbu a provozování. Celkem bude postaveno 35 kilometrů a dojde i na nejdelší tunel.

Pancéřovaný elektromobil s kily navíc nedojede rychle už skoro nikam, i tak je ale jen o fous těžší než nové BMW M5 kombi

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 7:30 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Ani ve svém standardním provedení není žádnou muší vahou, v tom pancéřovaném je jen těžší. S 1 251 koňmi výkonu a 118 kWh tak neujede rychle víc než pár desítek km, přesto je pozoruhodné, že váží prakticky stejně jako nepancéřovaná em-pětka. (Petr Prokopec)

Sedany nejen v Česku definitivně končí, automobilky je začaly házet přes palubu. Máte poslední šanci k nákupu

AutoŽivě | 2. 9. 2024, 7:22 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Co se stalo s námi lidmi, že jsme začali tolik preferovat kombi před sedany, když ještě před pár lety tomu tak nebylo? Proč musely automobilky tento druh karoserií odepsat?

Největší světová automobilka 30 let podváděla bezpečnostní testy, Češi ji rádi kupovali. Prokázáno, prasklo to

AutoŽivě | 2. 9. 2024, 7:05 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Když se největší světová automobilka uchýlí k podvodům a lžím, aby dosáhla svého, je zřejmě něco špatně. Reakce úřadů a trhu však na sebe nenechala dlouho čekat.

40 let starý VW Golf na sprintech zkazil den všem, navzdory nenápadnému vzhledu byl k neporažení

Autoforum.cz | 2. 9. 2024, 6:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Na první pohled asi prohlásíte cosi o hezky opečovávaném Golfu II, až na ten druhý vás možná napadne, že neoriginální kola s lepivými pneumatikami na tomto autě nemusí být pro nic za nic. (Petr Miler)

Tenhle Volkswagen Brouk českého DJ je jediný na světě. A může být váš

Auto.cz | 2. 9. 2024, 6:00 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Známý český DJ prodává svůj zakázkový Volkswagen Brouk z roku 1944 s motorem z Porsche 912. Ačkoliv vůz prošel kompletní úpravou, historická atestace mu nechybí.

Ani električtí hujeři neuniknou. Pokuty za emise budou likvidační

Auto-iDNES.cz | 2. 9. 2024, 1:02 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Automobilkám, které v Evropě uvádí nové vozy na trh, se může úspěch vymstít. Už za rok to mezi prvními pocítí Volkswagen, který bude čelit rekordní pokutě ve výši několika miliard eur. Protože jím produkovaná flotila vozů v průměru produkuje více emisí, než na kolik je nastavený limit.

U Audi A6 z bazaru zůstaňte nohama na zemi. Čím skromnější, tím méně rizik

Auto-iDNES.cz | 2. 9. 2024, 1:02 | Hodnocení: Hodnocení: 0,000
Mezi prestižními manažerskými sedany kralují na evropském trhu německé modely od Audi, BMW a Mercedesu. Na sekundárním trhu jde o velmi žádaná rodinná auta, která lze sehnat za mnohem lepších finančních podmínek než před lety, když byla nová. Původní propad hodnoty už prostě zaplatil někdo jiný.



Stránka:
0

Vrátit se nahoru