Auto-Moto
Prohlídli jsme si nejdražší auto v Česku. Má neuvěřitelných 1900 koní a stovku pokoří za 1,86 sekundy
Autoweb | dnes, 7:39 | Hodnocení:V srdci Beskyd vyrostl jedinečný showroom automobilky Pininfarina, ve kterém dřímá model Battista za 55 milionů korun. Hypersport poháněný elektřinou má techniku z Rimacu Nevera, který drží nespočet světových rekordů.
Podvody autoservisů v ČR jsou už neúnosné. Mechanik nám prozradil, jak se okrádají zákazníci. Na co si dát pozor?
AutoŽivě | dnes, 6:53 | Hodnocení:Podvody autoservisů tady byly, jsou a budou, bohužel to je smutný fakt. Co ale dělat a jak se nekalým praktikám bránit?
Tajná funkce u dveří každého auta. Po 28 letech řízení jsem zjistil nejvíc praktickou věc. Proč mi to nikdo neřekl dřív?
AutoŽivě | dnes, 6:46 | Hodnocení:Drobnost, která má víc než jednu funkci, řidiči o ní nevědí a zbytečně se namáhají. Přitom je tady jednoduchý návod, jak na věc.
Převrat století: Bezvzduchové pneumatiky odolné vůči defektům. Budou povinné? Kdy je v Česku nazujeme?
AutoŽivě | dnes, 6:23 | Hodnocení:Vyšší spolehlivost, menší opotřebení, bez rizika, že dojde k proražení ostrým předmětem. Toto se zdá být revolucí v pneumatikách.
Test rivala Škody Octavie za 379 338 Kč: Tohle nejlepší kombi své třídy neměli v Česku radši prodávat, je až moc dobré
AutoŽivě | dnes, 6:05 | Hodnocení:Stačí dva videotesty od mého kolegy Jirky Louthana, abych nabyl přesvědčení, že toto kombi opravdu dokáže nahradit naši Octavii. A možná nejen to.
Elektromobily jsou propadák, říká velký český bazar. Přestal s nimi obchodovat
Auto-iDNES.cz | dnes, 1:02 | Hodnocení:„Pokles zájmu o elektromobily nás překvapil natolik, že jsme se rozhodli je přestat vykupovat a nabízet. Zákazníci se vrátili k tradičním palivům, a to i přes enormní nabídku ojetých elektromobilů především z Německa,“ vysvětluje Filip Kučera, marketingový ředitel autobazaru Auto ESA.
CES 2025: Elektromotory směřují do nábojů kol aut. Je libo koblihový?
Auto-iDNES.cz | dnes, 1:02 | Hodnocení:Jsou budoucností aut elektromotory v kolech? Na veletrhu CES na tuto otázku odpověděly „ano!“ jak finský Donut Lab, tak i studio Italdesign s konceptem Quintessenza se čtyřmi nábojovými motory Elaphe s celkovým výkonem 2 175 koní. Pravým game changerem je ovšem účinný a levný dvourotorový motor DeepDrive.
Abyste na výletě do autopravěku nezabloudili. Před GPS byly kotouče a magnety
Auto-iDNES.cz | dnes, 1:02 | Hodnocení:Co dělali lidé bez navigací v autech? Pokud nelistovali autoatlasy, ztráceli se. Úplně stejně jako dnes s GPS, jen mnohem častěji. Proto bylo také vynalezeno několik analogových systémů, které v reálném čase poskytovaly řidičům informace o tom, kde se právě nacházejí. Bez satelitů, zato s invencí.
Stránka:
0