Auto-Moto
Šéf BMW M přiznal, že s novou M5 udělala automobilka velkou chybu, vzala si z ní ale úplně špatné poučení
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 14:00 | Hodnocení:BMW při vývoji nové M5 zvolilo nesmyslné technické řešení a tohle zní jako první projev katarze. A ona to katarze svého druhu je, ale úplně špatným směrem. Automobilka místo toho, aby změnila samotný vůz, změní jen způsob, jakým jej prezentuje. (Petr Prokopec)
Také Renault změnil plány. Nové Clio dostane znovu spalovací motory, jako elektromobil by nedávalo smysl
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 12:00 | Hodnocení:Pro Francouze to musel být bolestivý proces, nakonec ale i oni pochopili, že bateriové vozy není zájem, a čím víc by jich nabídli, tím míň aut by prodali. Clio šesté generace tak nakonec bude znovu spalovací. (Petr Prokopec)
Nová levná Lada předčasně odhalila kompletní rozsah cen, pro Čechy jsou jako z říše pohádek
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 10:30 | Hodnocení:U nás a vlastně v celé západní Evropě nic takového za podobné peníze nekoupíte, i Dacie jsou vedle tohoto auta rázem drahé, a to přes posílení kursu rublu z posledních dnů. Problém je jen v tom, že optikou ruských zákazníků se věci zase tak hezky jevit nebudou. (Petr Prokopec)
Současný stav v Nizozemsku předem ukazuje EU, co způsobí nesmyslným vnucováním elektrických aut všem
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 9:00 | Hodnocení:Ti moudřejší se dokážou poučit z chyb jiných, ostatní jsou odsouzeni k tomu je opakovat. Před tímto stavem experti varovali už dávno a v Nizozemsku nastává do puntíku, přesto neočekáváme, že by si z toho Brusel vzal jakékoli ponaučení. (Petr Miler)
Pokud „nedáváte” interiéry moderních aut, i v roce 2025 si můžete koupit tohle. A nebudete sami, ráj tlačítek a táhel pořád letí
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 7:30 | Hodnocení:Současná realita je výsledkem evoluce svého druhu, přesto velmi dobře rozumíme tomu, když někomu interiéry plné dotykových displejů prostě lezou krkem. Cesta zpět je obtížná, ne však nemožná. Tahle auta mají kořeny v roce 1996 a po pár modernizacích se pořád prodávají jako nová. A frčí, i když nejsou levná. (Petr Prokopec)
Nové funkce do každého automobilu předepsala EU a „vylhat“ se z toho nejde. Co musí být letos povinně v autě?
AutoŽivě | 16. 2. 2025, 7:14 | Hodnocení:Evropská unie rozhodla o nás a bez nás a my přijdeme o desítky tisíc Kč. Namísto toho nám do auta přibydou nenáviděné systémy.
Jak správně táhnout auto na laně? Poradíme, jakým chybám se vyvarovat
Autoweb | 16. 2. 2025, 7:00 | Hodnocení:Při provozu automobilu občas nastane nepříjemná situace, kdy je nutné porouchané auto odtáhnout domů nebo do servisu. Jak správně na věc?
Nečekaný úspěch elektromobilů donutil Volkswagen po týdnu zastavit jejich prodej. Takový zájem nikdo nečekal
AutoŽivě | 16. 2. 2025, 6:56 | Hodnocení:Mohutný a zcela nečekaný úspěch elektromobilu ID.3 donutil Volkswagen k zastavení prodeje. Otázkou zůstává, jestli to bude stačit k vyřešení problémů, které Volkswagen sužují.
K čemu slouží dvojitá plná čára, když se nesmí přejíždět ani ta jednoduchá? Řidiči neznají rozdíl a chybují
AutoŽivě | 16. 2. 2025, 6:27 | Hodnocení:Plná čára a dvojitá plná čára patří mezi mýty opředená dopravní značení. Není pravda, že je nelze přejet, řidič ale musí vědět kdy.
Audi je všem pro smích: Opět mění označení na svých autech, německá komedie nemá konce
AutoŽivě | 16. 2. 2025, 6:03 | Hodnocení:Některá rozhodnutí zavedených automobilek nejen, že nefungují, ale jsou nakonec všem k smíchu. Své by o tom mohlo vyprávět i Audi, které opakuje stále stejné chyby.
Mercedes musí po letech sebepoškozování propustit 20 tisíc lidí, aby přežil. Programu úspor říkají zaměstnanci „seznam hrůzy”
Autoforum.cz | 16. 2. 2025, 6:00 | Hodnocení:Nejde totiž zdaleka jen o zbavování se zaměstnanců. I ti, kteří zůstanou, pocítí úspory na vlastní kůži. A nakonec je pocítí i zákazníci, neboť škrty se dotknou také provedení samotných aut. Je to senzační výsledek roky trvající dřiny, ale tvrdá práce se zjevně vyplatila. (Petr Miler)
EXKLUZIVNĚ: Jak jezdí závoďák nejlepšího českého cyklisty, kolo za 350 tisíc
Auto-iDNES.cz | 16. 2. 2025, 1:00 | Hodnocení:Vyzkoušeli jsme formuli 1. Jinak se kolu Mathiase Vacka, aktuálně nejzářivější české hvězdy silniční cyklistiky, říct nedá. Trek Madone SLR 9 AXS Gen 7, jak zní jeho celé jméno, je stroj z jiné planety. Pro hobíka jednoznačně zbytečný, závodní speciál za 350 tisíc nevyužije nikdy tak jako profík. Okusit nářadí profesionálů a jedno z nejdražších kol v profipelotonu je opojné, a poučné.
Superluxus do divočiny i na jižní pól. Superobytňák startuje na 40 milionech
Auto-iDNES.cz | 16. 2. 2025, 1:00 | Hodnocení:Chcete vyrazit na cestu kolem světa, ale neradi koukáte do map? SOD Peak 6×6 nabízí vše, co expediční vozidlo adrenalinové třídy pro takovou misi potřebuje. Sofistikovanou robustní technologii, pozoruhodný výkon a samozřejmě absolutní komfort pro řidiče i spolubydlící. Zadarmo to ovšem nebude.
Stránka:
0