Auto-Moto
Číňané začali prodávat luxusní pětimetrové rodinné auto se spotřebou 3,7 litru na 100 km, cena Evropanům předem zacpává ústa
Autoforum.cz | 15. 4. 2025, 16:30 | Hodnocení:Pracuje s výkonem až 375 koní, ve standardu má autopilot a když na to přijde, losí test zvládá rychlostí, o které se dnes většině evropských soků ani nezdá. I v plné polní přitom vychází na míň než úplně základní Škoda Octavia. (Petr Prokopec)
Britové stvořili sporťák rychlejší než Formule 1. Popírá gravitaci, na stropě dokáže i parkovat
Autoforum.cz | 15. 4. 2025, 10:30 | Hodnocení:Působí to nepřirozeně, auto ale po stropě jezdit dokáže - dlouhodobě díky aerodynamice, krátkodobě klidně i jen díky odstředivé síle. Tento stroj na něm ale může i stát. A jede podle toho, ani Formule 1 mu nestačí. (Petr Prokopec)
BMW odhalilo zvukový projev svých příštích aut, je to umělá trapárna nejhrubšího zrna
Autoforum.cz | 15. 4. 2025, 9:00 | Hodnocení:Co takhle vsadit na starou dobrou mechaniku a naladění jejího projevu do libozvučné podoby? O to už dnes snad nikdo neusiluje a ani BMW nemíní být výjimkou. Otázkou je v tuto chvíli jen to, zda si automobilka ze dvou trapných cest vybrala tu víc nebo míň trapnou. (Petr Prokopec)
Tesla Cybertruck je největší automobilový průšvih posledních 10 let. Optimismus vyprchal a zůstala krutá pravda
AutoŽivě | 15. 4. 2025, 7:51 | Hodnocení:Měl to být zázrak, blesk z čistého nebe, absolutní prodejní trhák a fenomén. Místo toho jde o pořádný propadák, který Elon Musk nečekal.
Mazda uvádí na trh nový spalovací motor: Revoluční čtyřválec a šestiválec přepíše dějiny a udělá z elektromobilů omyl lidstva
AutoŽivě | 15. 4. 2025, 7:46 | Hodnocení:Elektromobilita není spásou světa a automobilky to dobře vědí. Minimálně některé. A nepodřezávají si pod sebou spalovací větev.
Poprvé za volantem Alfy Romeo Junior Ibrida Q4: Benzinová čtyřkolka zaujme hlavně podvozkem
Autoweb | 15. 4. 2025, 7:35 | Hodnocení:Italové uzavírají modelovou řadu Junioru a uvádí do prodeje poslední očekávanou variantu
Kutil sestrojil Jawu Pérák s desetiválcovým motorem. Spotřeboval k tomu 10 Pionýrů, zlaté české ručičky. Zvuk? Hymnický
AutoŽivě | 15. 4. 2025, 7:24 | Hodnocení:Tu a tam se i dnes objeví důkaz, že na onom oblíbeném rčení o zlatých českých ručičkách je stále hodně pravdy. Přeplňovaný desetiválec z deseti Pionýrů je toho jasným důkazem.
Neškodně blikající radary se změní na funkční: Zde spustí lavinu pokut. Skončil čas tolerování vyšší rychlosti
AutoŽivě | 15. 4. 2025, 7:03 | Hodnocení:Neukázněnost českých řidičů (a nelichotivá bilance dopravních nehod) vedou k tomu, že „neškodné“ radary se změní na nelítostné zapisovače našich silničních hříchů.
EU chce zakázat používání karbonových vláken, protože Cirkus Brusel nikdy nepřestává hrát
Autoforum.cz | 15. 4. 2025, 6:00 | Hodnocení:Vedení Evropské unie si dávno neumí představit svět, ve kterém by se množství zákonných omezení každým rokem nezvyšovalo aspoň exponenciálně. A tak nejnověji chce zakázat používání materiálu, který je jednou z mála realistických nadějí na lepší auta. (Petr Miler)
Kamionová policie bude kontrolovat tachografy na dálku, může zabavovat SPZ
Auto-iDNES.cz | 15. 4. 2025, 1:00 | Hodnocení:Ministr dopravy Martin Kupka představil podobu speciálně upravených vozidel nově zřízené Inspekce silniční dopravy (INSID). Inspektoři silniční dopravy budou samostatně vykonávat kontroly především přímo na silnicích, ale také v provozovnách dopravců. Budou oprávněni zastavovat vozidla a vyřizovat některé přestupky příkazem na místě, vybírat kauce, bránit v další jízdě, odebírat doklady nebo tabulky s SPZ.
Projeli jsme dravou Cupru Terramar, famílii vystřelí na stovku za šest sekund
Auto-iDNES.cz | 15. 4. 2025, 1:00 | Hodnocení:Pocta závodnímu okruhu, ale hlavně auto s emocemi. Cupra rozšiřuje svoji modelovou paletu o spalovací SUV Terramar. Naváže na úspěch menšího Formentoru, anebo to nebude tak jednoduché?
Největší kolony aut způsobily sněhové vánice, tajfuny i Woodstock
Auto-iDNES.cz | 15. 4. 2025, 1:00 | Hodnocení:Ani ty nejdelší kolony, v nichž můžete na českých silnicích a dálnicích uváznout, nebývají zpravidla delší než třicet kilometrů. A byť vám to čekání může přijít krajně depresivní, většinou je to záležitost několika málo hodin. Historie automobilového světa oplývá mnohem extrémnějšími zážitky.
Stránka:
0